everything

اهرام مصر از مهمترین جاذبه های گردشگری جهان است که هر ساله 3 میلیون بازدید کننده دارد. شاید برای برخی محبوبیت اهرام برخی از افسانه ها را از بین ببرد. و شاید برای برخی ، مستندهای بی پایان و فیلم های داستانی کافی باشد تا هر کنجکاوی را فرو نشاند. اما مهم نیست که بقیه سیارات چگونه به این عجایب جهانی نگاه می کنند ، هیچ چیز هیچ وقت احساس را تغییر نمی دهد. احساسی که وقتی اهرام جیزه در مقابل چشمان شما قرار دارند و شما در حال شروع یک ماجراجویی خاص در گذشته پنهانی مصر هستید ، احساس می کنید. برای ما و بسیاری از مشتریان ما ، جادوی اهرام هرگز فروکش نخواهد کرد. زیرا اگر همه زرق و برق ها ، تمام توجه رسانه ها ، همه گردشگری ها را از بین ببرید ، این ساختارهای باشکوه هنوز هم از هر لحاظ منحصر به فرد و باشکوه هستند. تا به امروز ، ما هنوز کاملاً مطمئن نیستیم که چگونه این بناهای عرفانی بسیار عالی ساخته شده اند. و به عنوان یکی از عجایب اصلی و نخستین جهان ، این اهرام نه تنها نمادی از مصر هستند بلکه نمادی از تمدن جهانی و ظرفیت باورنکردنی نژاد بشر نیز هستند. اگر برای اولین بار از اهرام بازدید می کنید ، مهم است که آماده باشید. و همانطور که بسیاری از بازدید کنندگان به شما خواهند گفت ؛ بهتر است در زمان اولین تجربه اهرام مصر خود وقت کافی برای کاوش داشته باشید تا بسیار کم و احساس عجله. بنابراین برای راهنمای جامع و نکات سفر ما برای سفر آینده خود به جیزه به ادامه مطلب بروید.

اهرم ها کجا هستند؟

اهرام در جیزه ، سومین شهر بزرگ مصر واقع شده است. واقع در ساحل غربی رودخانه نیل ، کمی بیش از 10 مایل با قاهره فاصله خواهید داشت. بنابراین اگر در هتلی در شهر قاهره اقامت داشته باشید و به دنبال یک تور سفر یک روزه باشید که به راحتی قابل دسترسی باشد ، به راحتی در مکان شما قرار می گیرد. قاهره و جیزه در منطقه شمالی مصر قرار دارند ، فقط چند ساعت با پورت سعید و اسکندریه فاصله دارد ، بنابراین اگر می خواهید مقصد خود را ترکیب کنید ، برای سفرهای بین المللی به جزایر یونان در موقعیت ایده آل قرار خواهید گرفت. تاریخچه مختصر از سال 2008 ، منابع نقل می کنند که تا 138 ساختار هرمی در کل مصر وجود دارد ، اما مشهورترین سازه های هرمی هنوز اهرام جیزه هستند ، معروف ترین و محبوب ترین این گروه هرم بزرگ است. از هفت عجایب جهان ، این بناهای تاریخی قدیمی ترین هستند و قدمت آنها تا 2560 سال قبل از میلاد مسیح ، در زمان فرمانروایی دوم سلسله چهارم ، فرعون خوفو در همان آغاز وجود دارد. یک نظریه حاکی از آن است که هزاران و هزاران نفر برای تکمیل ساخت هرم بزرگ توسط فرعون خوفو به بردگی گرفته شده اند. اگرچه سال ها بعد ، شواهدی وجود داشت که نشان می داد برخی یا حتی همه این کارگران در واقع مصری های محلی بودند که در روستاهای اطراف زندگی می کردند و تحت نظارت خوفو کار می کردند. بنابراین رمز و راز واقعی این که چه کسی و چگونه چگونه هنوز باقی مانده است. فرعون خفره ، جانشین و پسر خوفو در آنجا بود تا بعداً بر ساخت هرم خفره و همچنین بنای معروف ابوالهول نظارت کند. فرعون منكوره كه ششمین فرمانروای این سلسله بود ، ساخت هرم شخصی خود را آغاز كرد اما هنگامی كه از آنجا عبور كرد ، وارث او Shepseskaf ساخت و ساز را بر عهده گرفت و سرانجام تا سال 2490 قبل از میلاد به پایان رسید.مورخان به ما می گویند که در مجموع ، ساخت اهرام جیزا حدود 80 سال به طول انجامیده است که تعداد تقریبی 30،000 نفر بر روی آنها کار می کند. اما حتی قبل از شروع ساخت و ساز ، بسیاری از افراد و افراد مهم در طراحی و توسعه هرم ها مشارکت داشتند ، به همین دلیل امروزه آنها چنین آثار خارق العاده و جادویی هستند. فضانوردان و کشیشان برای تعیین موقعیت صحیح هرم فراخوانده شدند و سپس معماران برای راهنمایی شکل ساختارهای هرمی با استفاده از طناب وارد شدند. برای مجسمه سازی قطعات سنگ از ابزار مس استفاده شده است و اعتقاد بر این است که سنگهای عظیم با استفاده از سطح شیب دار به بیرون کشیده می شوند. تا به امروز ، برخی از نام کارگران هنوز در سنگهای اهرام حک شده دیده می شود. سوابق نشان می دهد که کارگران سازنده این سازه ها نه تنها خود را خادم افتخار پادشاهان سلسله چهارم می دانند ، بلکه در روزهای کاری خود شوخ طبعی نیز داشته اند. با برخی از کنده کاری ها ترجمه شده به عنوان "دوستان خوفو" و "مست های منکره".

این اهرام در حال حاضر محل استقرار مقبره های فراعنه هستند که آنها را سفارش داده اند ، که نشانه های زیادی در مورد ارتباط آنها با زندگی پس از مرگ به ما می دهد. با این حال هنوز کاملاً مطمئن نیستیم که آنها چگونه ساخته شده اند ، دقیقاً چه کسی آنها را ساخته و به چه دلیلی دقیق. اما مورخان و باستان شناسان با نظریه های خود ادامه می دهند و این رمز و راز مطمئناً حس عاشقانه ای را به داستان اهرام مصر می افزاید.

نوشته شده در شنبه 29 آذر 1399ساعت 13:16 توسط nazi


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

 Design By : Pichak